Wednesday, May 7, 2014

ေက်ာက္ကြင္းအေရးေတာ္ပံုစိုတာဒါလား..အရိယအဓမၼဝါဒေထာင္နန္းစံရွင္ဥကၠဌ၏ေအာင္ပြဲ ဒုတိယပိုင္း..(ေျပာက္ဆံုးေနေသာေရႊတိဂံုသမိုင္း)

မူရင္းလင့္https://www.facebook.com/groups/404948659530773/permalink/871259276233040/
ေက်ာက္ကြင္းအေရးေတာ္ပံုစိုတာဒါလား..အရိယအဓမၼဝါဒေထာင္နန္းစံရွင္ဥကၠဌ၏ေအာင္ပြဲ
ဒုတိယပိုင္း..(ေျပာက္ဆံုးေနေသာေရႊတိဂံုသမိုင္း)ဟုတ္ကဲ့..ဒီလင့္မွာပထမပိုင္းကိုကၽြန္ေတာ္ေရးျပီးေမးတဲ့အခါ..မွာေပါ့ဗ်ာ
https://www.facebook.com/groups/404948659530773/permalink/870420752983559/
ဒီလိုေမးခဲ့တာပါ..အတိုခ်ံဳးေပါ့..ရွင္ဥကၠဌက..ပိဋကတ္က်မ္းအကုန္လံုးက..ဘုရားေဟာမဟုတ္ဘူး.
သၾကားမင္းနတ္ေတြစိုတာသီဟိုလ္ကဆရာေတာ္ေတြရဲ့လက္ခ်က္..ဗုဒၶဝင္ေတြဆိုတလာလည္း



အရွင္ဗုဒၶေဃာသလုပ္ၾကံေရးတဲ့ဇတ္..၅၅၀ဇတ္နိပတ္..ဇတ္ၾကီး၁၀ဗြဲတို႔ဆိုလာတလည္း..အမွန္မဟုတ္ဘူးဆို
တာ..အရိယအဓမၼဝါဒေထာင္နန္းစံရွင္ဥကၠဌေျပာသလို..လုပ္ၾကံလိမ္လည္ေရးသားထားတာအမွန္လားလို႔
ေမးတဲ့အခါမွာအမွန္ဘဲလို႔..ေျဖတဲ့လူေတြမ်ားေနတယ္ဗ်ာ..ဦးေဌးႏိုင္ကလြဲရင္ေပါ့..
ေထရဝါဒဗုဒၶဘာသာဝင္တစ္ဦးျဖစ္တယ္ဆိုရင္သင္ဟာေအာက္ပါသေဘာအတိုင္းလိုက္နာယံုၾကည့္ရမွာျဖစ္တယ္.မိရိုးဖလာယံုတယ္ဆိုလည္းယံုတာဘဲ..အမိဧဝရဲ့အရိုးက.အဖအာဒံစီကလာတယ္ဆိုတာယံုတာလဲယံုတာဘဲ..ေထရဝါဒဗုဒၶဘာသာဝင္လုိ႔ကိုယ့္ကိုကိုခံယူရင္ေတာ့..ဒီအတိုင္းဘဲယံုၾကည္ရမယ္ျဖစ္တယ္..“ ေထရ” ဆိုသည္မွာ ရဟန္းသက္ (၁၀) ၀ါ ရရွိၿပီးေသာ မေထရ္ကို ဆိုလိုၿပီး၊
“ ၀ါဒ” ဆိုသည္မွာ ခံယူခ်က္ကို ဆိုလိုသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ “ေထရ၀ါဒ” ကို စီေလ်ာ္ေအာင္ ဘာသာျပန္ရလွ်င္ ရဟန္းသက္ (၁၀) ၀ါ ႏွင့္ အထက္ ရွိေသာ မေထရ္ႀကီးမ်ား၏ ခံယူခ်က္ဟု အဓိပၸါယ္ ရပါသည္။
ေထရ၀ါဒ ဟုေသာ အသံုးအႏွဳံးသည္ သက္ႀကီး၀ါႀကီးပုဂိၢဳလ္မ်ား (ေထရ) ေလွ်ာက္ေသာလမ္း ဟု သဒၵါအလိုအရ အဓိပၸာယ္ ရေပသည္။ ေထရ၀ါဒ ဂိုဏ္းသည္ ဗုဒၶ၏ အဆံုးအမမ်ားကို မူလအတိုင္း မွတ္တမ္းတင္ ထိန္းသိမ္းထားေသာ ပါဠိ တိပိဋက (ပိဋကတ္ သံုးပံု)အတိုင္း အစဥ္တစိုက္ လက္ခံပါသည္။ ေထရ၀ါဒဂိုဏ္း၏ အေလးထားမႈမွာ ဗုဒၶ၏ အဆံုးအမမ်ားကို စစ္မွန္ေသာ မူလ အေျခအေနအတိုင္း ထိန္းသိမ္းျခင္း ႏွင့္ အနာဂါတ္ မ်ဳိးဆက္အဆက္က္ လက္ဆင့္ကမ္းျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ေထရ၀ါဒ ထံုးထမ္းအရ ပါဠိတိပိဋက၌ မပါရွိပဲ သတ္သတ္ ထိန္းသိမ္းထားေသာ သို႔မဟုတ္ ေဟာၾကားခဲ့ေသာ ဗုဒၶ၏ အဆံုးအမမ်ား ရွိသည္ (ဆိုလိုသည္မွာ တိပိဋိကတြင္ မွတ္တမ္း တင္ခဲ့ျခင္း မရွိပဲ တစ္စံုတရာေသာ ပုဂၢဳိလ္ကို ေဟာၾကားခဲ့ေသာ နက္နဲသည့္ တရားေတာ္ ) ဟူေသာ ခံယူခ်က္ကိုလည္း ပစ္ပယ္ပါသည္။..သင္တို႔ကပိဋကတ္က်မ္းကိုဘုရားေဟာအကုန္မဟုတ္လို႔ျငင္းရင္..ေထရဝါဒဗုဒၶဘာသာဝင္မဟုတ္ဘာ.အဓမၼဝါဒရွင္ဥကၠဌရဲ့လူလို႔ဘဲ..သက္မွတ္ရမွာျဖစ္တယ္..
ကဲ့ပါ..ရွင္ဥကၠဌေျပာသလို..သမၼာက်မ္းစာဟာလည္းမယံုၾကည္ထိုက္ဘူးဆိုတာကိုေနာက္ပို႔တစ္ခုအေနနဲ႔မေဆြး
ေႏြးခင္မွာ..ဒါေလးကိုေနာက္ဆံုးဖက္ျပီးမွားတယ္မွန္တယ္ယံုတယ္မယံုဘူးဆိုတာေလးေျပာေပးၾကပါအံုး
ေနာ္..ေရးသားသူကေတာ့..ဘုန္းၾကီးကေနခရစ္ယာန္ျဖစ္လာသူအနတၱဝါဒမွထာဝရသို႔ကူးေျပာင္းလာသူ
အရွင္နႏၵ
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ၿမိဳ႔ေတာ္ျဖစ္ေသာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ရွိေသာ၊ ဘုရားေလးဆူတို႕၏ ဓါတ္ေတာ္စုေ၀းရာဟူ၍ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ ျမန္မာလူမ်ိဳးတို႔၏ ကိုးကြယ္ရာျဖစ္ေသာ ေရႊတိဂံုေစတီ၏ အေၾကာင္းအရာကို ပိဋကတ္က်မ္းဂန္တို႕ႏွင့္ လာရွိသည့္အတိုင္း စစ္ေဆး၍ေဖၚျပရလွ်င္ ရမညတိုင္း၊ ဥကၠလပ ဇနပုဒ္ ေပါကၡရတီၿမိဳ႕မွ ကုန္သည္ညီေနာင္ ျဖစ္ေသာ တဖုႆႏွင့္ ဘလႅိက တို႔သည္ လွည္းငါးရာႏွင့္ သြားရာ ရွင္ေတာ္ေဂါတမသည္ ဘုရားျဖစ္၍ သတၱဌာန ၄၉ ရက္ေျမာက္ေသာေန႕တြင္ လင္းလြန္းပင္ေအာက္၌ ၎ညီေနာင္တို႔သည္ ေတြ႔၍ ေဂါတမမွ ဆံေတာ္ရွစ္ေခ်ာင္းကိုေပးလိုက္သည္ဟု ေရႊတိဂံုသမိုင္းတြင္ ျပဆိုသည္။
သထံုၿမိိဳ႕ ရွင္မဟာေဗာဓိေရးသားေသာ အနာဂတ၀ံက်မ္း၌ျပဆိုသည္မွာကား။ ။ တဖုႆဘလႅိကေဒြးဘာဟိကာနံမုဌိေကသဓာတုေယာဒတြာ။ ။ဟူ၍ပါဠိလာသည္ႏွင့္အညီ ၎ပါဠိကို ျမန္မာလိုျပန္ဆိုရပါက။ တဖုႆဘလႅိကေဒြးဘာဟိကာနံ တဖုႆ ဘလႅိကာ ညီေနာင္ႏွစ္ေယာက္တို႔အား။ မုဌိေကသဓာတုေယာ တစ္စုပ္ေသာ ဆံေတာ္ကို။ ဒတြာ ေပးေတာ္မူ၏ဟူ၍ျပဆိုသည္။ ဆံေတာ္ရွစ္ေခ်ာင္းဟူ၍ မျပဆိုပါ။ ရွင္မဟာနာမေရးသားေသာ ၀ိနည္းမဟာ၀ါအဌကထာ၌ ဆံေတာ္မည္၍မည္မွ်ဟူ၍ ပိုင္ျခားျခင္းမရွိ၊ ေပးလိုက္ေၾကာင္းကိုသာျပဆိုသည္။ ၎ျပင္ တဖုႆႏွင့္ ဘလႅိက ညီေနာင္တို႔၏ ေနရပ္ဌာေန၊ ၿမိဳ႕ရြာမ်ားကို အဂၤုတၱရအဌကထာ တဖုႆ၀တၳဳ၌ျပဆိုသည္မွာ ၎ညီေနာင္ ႏွစ္ဦးတို႕သည္ ရွင္ေဂါတမေပးလိုက္ေသာ ဆံေတာ္ကို မိမိတို႕ေနရပ္ဌာနျဖစ္ေသာ အလိတဥၥနၿမိဳ႕သို႔ ယူလာျပီးလွ်င္ ၎ၿမိဳ႕တံခါးအနီး အ၀၌ ေစတီျပဳလုပ္၍ ကိုးကြယ္ေလသည္ဟူ၍ျပဆိုသည္။ ရွင္ဓမၼပါလေရးသားေသာ ေထရ္ရာကထာ၊ ဘလႅိကေထရ္၏ သုတ္အဖြင့္တြင္ျပဆိုသည္မွာကား ၎ညီေနာင္တို႕သည္ ရာဇၿဂိဳဟ္ျပည္တြင္ ရွင္ေတာ္ေဂါတမတရားကိုနာရ၍ ညီဘလႅိကသည္ ရဟႏၱာျဖစ္သြားသည္ဟူ၍ျပဆိုသည္။ အဂၤုတၳဳိရ္၀တၳဳ၌ ၎ဘလႅိက အမည္ကို ဘတၱိကဟူ၍လည္းေခၚသည္။ ။ထို႕ေၾကာင့္ေရႊတိဂံု သမိုင္းတြင္ ျပဆိုေသာ အရာမ်ားႏွင့္ ပိဋကတ္က်မ္းတို႕တြင္ ျပဆိုမႈမ်ားတို႔သည္ အလွ်ဥ္းမတူၾကပါ။ သုိ႔ျဖစ္၍ ၎သမိုင္းစာဆိုသည့္အတိုင္း ဟုတ္သည္ မဟုတ္သည္ကိုသာ၍သိရန္၊ ေရြးခ်ယ္၍ေကာက္ႏႈတ္ျပလိုက္ပါသည္။ ႀကီးက်ယ္ေသာအမွားမ်ားကိုသာလွ်င္ ေကာက္ႏႈတ္၍ အခ်ဳပ္ေဖၚျပပါမည္။ ၎သမိုင္းစာတို႔ကို စာအုပ္တြင္ ေရးျပရလွ်င္ ဂ႑ဘာရျဖစ္၍ က်မ္း၏၀န္ကို ေလးမည္တစ္ေၾကာင္း။ ဘတ္႐ႈသူတို႔လည္း စိတ္မရွင္းမည္ကို စိုးေသာေၾကာင့္တစ္ေၾကာင္း ထို႕ေၾကာင့္ ေသးသိမ္ေသာ အမွားတို႕ကို ခၽြင္းခ်န္၍ ႀကီးမားေသာ အမွားမ်ားကိုသာလွ်င္ ထုတ္ႏႈတ္ေဖၚျပသြားပါမည္။
ေရႊတိဂံုသမိုင္း၌ တခ်က္ျပဆိုသည္မွာ ၎ညီေနာင္ တဖုႆႏွင့္ ဘလႅိကတို႔သည္ ေရႊတိဂံုေစတီ၏ တည္ရာ ဥကၠလာပၿမိဳ႕က အေနာက္မဇၩိမေဒသ ရွင္ေတာ္ေဂါတမရွိရာ ေဗာဓိပင္ အနီးလင္းလြန္းပင္ေနရာသို႔ လွည္းငါးရာႏွင့္ ကုန္ေရာင္းသြားသည္ဆိုေသာ စကားသည္ မဟုတ္ႏိုင္၊ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ၎မဇၩိမေဒသႏွင့္ ျမန္မာႏိုင္ငံအၾကားတြင္ ျမစ္ဘယ္မွ်ေလာက္ျခားသည္ ေတာင္ရိုးေတာင္တန္းဘယ္မွ်ေလာက္ႀကီးက်ယ္စြာျခားနားသည္ကို ယခုမ်က္ေမွာက္ေခတ္ႏွင့္ ႏႈိင္းစာလွ်င္၎၊ တိုင္းထြာလွ်င္၎ သိႏိုင္ပါသည္။
၎အျပင္ ဆံေတာ္ကို ယူလာစဥ္အခါက ၎ဆံေတာ္ကို ဌာပနာျပဳ၍ ကိုးကြယ္ဘို႕ရာ ေရွးအထက္က ရွင္ေတာ္ေဂါတမ၏ ေနာင္ေတာ္ျဖစ္ေသာ ကကုသံ၊ ေဂါဏဂံု၊ ကႆဖစေသာ ဘုရားသံုးဆူတို႔၏ ေတာင္ေ၀ွးေတာ္၊ ေရသႏႈတ္ေတာ္၊ ဓမၼခရိုင္ေတာ္မ်ား ဌာပနာရာအရပ္ကို အသက္ႀကီးသူလူမွစ၍ ဘုမၼစိုး၊ ရုကၡစိုး၊ နတ္၊ သိၾကားမင္းမွစ၍၎၊ ေရသဖန္းပင္ေစာင့္နတ္ ၊ အိႏၵရနတ္၊ ေဂါ၀ိလနတ္ ၎နတ္သံုးပါးတို႔အားေမးရာ ၎နတ္သားသံုးေယာက္တို႕ကလည္း အကၽြႏု္ပ္တို႕သည္ အသက္တမ္းအားျဖင့္ ကမၻာတစ္၀က္မွ်သာ ရွိပါေသးေသာေၾကာင့္ ဘုရားသံုးဆူတို႕၏ ဓါတ္ေတာ္မ်ားကို ဌာပနာရာအရပ္အား မသိၾကပါဟုဆိုၾကေလသည္။ ၎သမိုင္းစာအရ ပိဋကတ္ႏွင့္ အကိုက္ညီေပ။ ပိဋကတ္က ျပဆိုသည္မွာ အႏၱရကပ္ေျခာက္ဆယ့္ေလးကပ္ကိုမွ မဟာကပ္ႀကီးတကပ္ဟုျပဆိုေသာေၾကာင့္၎၊ ၎မဟာကပ္ႀကီးေလးကပ္ကို တကမၻာဟုေခၚသည္၊ ၎ဘုရားသံုးဆူတို႕တြင္ ကကုသံ ဘုရားသည္ အႏၱရကပ္ ရွစ္ကပ္ေျမာက္တြင္ပြင့္သည္။ ကိုးကပ္ေျမာက္တြင္ ေဂါဏဂံု ပြင့္သည္။ ဆယ္ကပ္ေျမာက္တြင္ ကႆဖပြင့္သည္ဟုျပဆိုထားေလသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ဘုရားေလးဆူတို႔ပြင့္ေသာ အခ်ိန္ကာလသည္ ကမၻာတ၀က္မရွိေသး၊ ကမၻာတ၀က္ ေရာက္ဘို႕ရာကို မဆိုထားႏွင့္ဦး မဟာကပ္တ၀က္ေရာက္ဘို႕ရာကိုမွ အႏၱရကပ္ႏွစ္ဆယ့္တကပ္လိုေသးသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ သမိုင္းစာတြင္ျပဆိုေသာ ကမၻာတ၀က္ရွိသည့္ ေရသဖန္းပင္ေစာင့္နတ္၊ အိႏၵရနတ္၊ ေဂါပိရနတ္တို႕သည္ ေရႊတိဂံုသမိုင္းစာ၌ျပဆိုသည့္အတိုင္း အသက္ရွိရိုးမွန္သည္ဆိုပါလွ်င္၊ ၎ေရႊတိဂံု သမိုင္းစာျပဆိုသည့္အတိုင္းမွန္ပါကလည္း ၎ဘုရားသံုးဆူတို႔၏ အေၾကာင္းအရာကို သိစရာရွိသည္။ ဤကားစဥ္းစာရန္ႏွင့္ အမွားကိုေထာက္ျပျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
၎ျပင္ ေရႊတိဂံုသမိုင္း၌ ျပဆိုျပန္သည္မွာ ၎ဘုရားသံုးဆူတို႔၏ ဌာပနာရာအရပ္ကိုသိေသာ ဒိကၡိဏနတ္၊ ေယာဟဏိနတ္၊ ေမွာ္ဘီနတ္၊ အၿမိႆာရနတ္၊ ဆူးေလနတ္ဟူ၍ နတ္သားငါးေယာက္တို႔ကို သိၾကားမင္းေခၚ၍ေမးရာ၊ အကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ အသက္သည္ တကမၻာစီရွိပါျပီဟု ေျပာသည္။ ထိုသို႕ေျပာေသာအခါ ဘုရားသံုးဆူတို႕၏ ဓါတ္ေတာ္ဌာပနာရာအရပ္တို႕ကိုေမးေလရာ ထိုနတ္သားငါးေယာက္တို႕အနက္ ဆူးေလနတ္သားေျပာသည္မွာ သူသည္ ကကုသံ ဘုရားလက္ထက္တြင္ ဘီလူးအျဖစ္ႏွင့္ ဖူးေတြ႔ရဘူးပါသည္ ထိုအခါက ေပးေတာ္မူေသာ ဓမၼခရိုင္အား ၎ကုန္း၌ပင္ ဌာပနာထား၍ကိုးကြယ္ပါသည္ဟုေလွ်ာက္ဆိုေလသည္။ ဒုတိယတဖန္ ေမွာ္ဘီနတ္ကိုေမးေသာအခါတြင္ ေမွာ္ဘီနတ္ကေျပာသည္မွာ အကၽြႏု္ပ္သည္ ေဂါဏဂံု ဘုရားလက္ထက္က ဘီလူးအျဖစ္ႏွင့္ ဖူးေတြ႔ရ၍ အကၽြႏု္ပ္ကိုးကြယ္ဘို႔ရန္ေပးေတာ္မူေသာ ေရသႏုတ္ေတာ္ကို ၎ကုန္းေပၚမွာပင္ ဌာပနာျပဳ၍ ကိုးကြယ္ပါသည္ဟုေလွ်ာက္ေလသည္။ ၎ေနာက္ နတ္သားတစ္ေယာက္ကို ေမးျပန္ေသာ္ ၎နတ္သားက ေျပာျပန္သည္မွာ အကၽြႏု္ပ္သည္ ကႆဖ ဘုရားလက္ထက္က ဘီလူးအျဖစ္ႏွင့္ ဖူးေတြ႕စဥ္က အကၽြႏု္ပ္ကိုးကြယ္ဖို႕ ေတာင္ေ၀ွးေတာ္ကုိေပးသနားေတာ္မူပါသည္ ၎ေတာ္ေ၀ွးေတာ္အား ၎ကုန္း၌ပင္ ဌာပနာျပဳထားပါသည္ဟုေလွ်ာက္ေလသည္။ ၎ေနာက္ အျခားနတ္သား တစ္ေယာက္ကိုေမးျပန္ေသာ္ ၎နတ္သားက အကၽြႏု္ပ္သည္ ေဂါတမဘုရားျဖစ္သည္ကို သိပါသည္ဟုေျပာသည္။ ၎ေနာက္ နတ္သားတစ္ေယာက္ကိုေမးျပန္ေသာ္ အျခားနတ္သားတစ္ေယာက္က အကၽြႏု္ပ္သည္ ကမၻာကုန္သည့္တိုင္ေအာင္ ၎ဓါတ္ေတာ္ကို ေစာင့္ေရွာက္ရပါမည္ဟု ေျပာဆိုေလသည္။ ၎နတ္သား ငါးေယာက္တို႔တြင္ ဆူးေလနတ္ႏွင့္ ေမွာ္ဘီနတ္သာလွ်င္ ကကုသံ ဘုရားဓါတ္ေတာ္ႏွင့္ ေဂါဏဂံု ဘုရားဓါတ္ေတာ္ကို ထိန္းသိမ္းရေၾကာင္းကိုသာလွ်င္ သမိုင္းစာတြင္ျပဆိုသည္။ က်န္နတ္သား သံုးေယာက္တို႔သည္ မည္သည့္နတ္၊ မည္သည့္ဘုရားဓါတ္ေတာ္ကိုေစာင့္ေရွာက္ရေၾကာင္း အတိအလင္းႏွင့္ ကမၻာမည္၍မည္မွ် စသည္တို႕ကိုေဖၚျပထားျခင္းမရွိပါ။
၎သမိုင္းစာအရ စဥ္းစားစရာရွိသည္မွာ နတ္သားငါးေယာက္တို႔သည္ ဤကမၻာတြင္ အသက္အားျဖင့္ တကမၻာစီရွိသည္ဟူ၍ သမိုင္းစာတြင္ျပဆိုသည္ကတခ်က္၊ ၎အျပင္ ျပဆိုေသာအရာမွာ ၎နတ္သားငါးေယာက္တို႔တြင္ သံုးေယာက္ေသာ နတ္သားတို႕မွာ ဘုရားတစ္ဆူလွ်င္ ဘီလူးအျဖစ္ႏွင့္ ေတြ႔ၾကံဳရသည္ဟူ၍ဆိုထားေခ်သည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ၎ႏွစ္ခ်က္ကို စဥ္းစားေထာက္႐ႈပါလွ်င္ အဘယ္မွ်ေလာက္ မွားသည္ကို ျမင္ေတြ႔ႏိုင္ေပသည္။ သို႔ေသာ္ ေသခ်ာေစရန္ ေထာက္ျပပါဦးမည္။ ၎ဘုရားေလးဆူတို႔သည္ အႏၱရရွစ္ကပ္ေျမာက္မွစ၍ ဆယ့္တစ္ကပ္ေျမာက္ အတြင္းမွာ ပြင့္ၾကသည္ဟု ပိဋကတ္မွာ ျပဆိုသည္တစ္ခ်က္၊ ၎နတ္သားငါးေယာက္တို႔တြင္လည္း သံုးေယာက္ေသာ နတ္သားတို႔သည္ ဘုရားသံုးဆူတို႔အပြင့္တြင္ ဘီလူးအျဖစ္ႏွင့္ ေတြ႔ၾကံဳဘူးေလသည္ကတစ္ခ်က္၊ ၎နတ္သားတို႔အသက္သည္လည္း တကမၻာစီရွိၾကျပီဟု ျပဆိုေသာအခ်က္တို႔ကို တစ္ခုႏွင့္တစ္ခု တိုက္ဆိုင္စစ္ေဆး၍ ၾကည့္႐ႈလွ်င ္ယခုျပဆိုေသာ ဘုရားေလးဆူတို႕သည္ ဤဘဒၶကမၻာတြင္းမွာသာလွ်င္ပြင့္ၾကကုန္သည္ဟု ပိဋကတ္တြင္ျပဆိုေသာေၾကာင့္ ၎ေရႊတိဂံုသမိုင္းစာတြင္ ျပဆိုေသာ နတ္သားငါးေယာက္တို႔၏ အသက္တကမၻာစီရွိသည္ဟု ျပဆိုျခင္းသည္လည္း ပိဋကတ္က်မ္းစကားႏွင့္ မညီသည့္အျပင္ မိမိေရးသားေသာ သမိုင္းစာတြင္ ေရွ႕စကားေနာက္ စကားမညီေသာေၾကာင့္ သိသာရန္ ေရႊတိဂံု သမိုင္းစာမွားခ်က္ကို ၀ကြက္၍ ရွင္းျပလိုက္ပါသည္။ ၎အျပင္ သမိုင္းစာတြင္ ျပဆိုျပန္သည္မွာ ၎ဆံေတာ္ဓါတ္ကို ဥကၠလပမင္းႀကီးႏွင့္တကြ တဖုႆ၊ ဘလႅိက ညီေနာင္တို႔ ဌပနာတိုက္တြင္းစဥ္အခါက ၎ဌာပနာတိုက္ထဲသုိ႔ ဆံေတာ္ဓါတ္ႏွင့္အတူ တည့္သြင္းသည္မွာ ၎ဥကၠလာပမင္းႀကီးအရုပ္မွစ၍ မိဖုရားေမာင္းမမိႆံ၊ ေဆြေတာ္မ်ိဳးေတာ္တို႔၏ အရုပ္၊ တဖုႆႏွင့္ ဘလႅိက၊ ညီေနာင္သမီးခင္ပြန္းတို႔၏ အရုပ္စသည္တို႔ကို သြန္းလုပ္၍ ထည္းထားၾကကုန္သည္။ ၎အျပင္ လက်ၤာရံ ရွင္သာရိပုတၱရာအရုပ္၊ လက္၀ဲရံ ရင္ေမာဂၢလံအရုပ္မွစ၍ အသီမိရဟႏၱာ ရွစ္က်ိပ္တို႔၏ အရုပ္တို႔ကိုလည္း သြန္းလုပ္၍ထည့္ထားကုန္၏ဟု သမိုင္းစာတြင္ျပဆိုသည္။ ၎ျပဆိုျခင္းသည္ မဟုတ္ႏိုင္ရာ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ တဖုႆ ဘလႅိက ညီေနာင္တို႔သည္ ရွင္ေတာ္ေဂါတမႏွင့္ ေတြ႔ရွိစဥ္အခါက ရွင္ေတာ္ေဂါတမသည္ ဘုရားအျဖစ္သို႔ေရာက္၍ ၄၉ ရက္မွ်သာရွိေသးသည္၊ မည္သူ႔ကိုမွ မည္သည့္တရားကိုမွ မေဟာရေသး၊ မည္သည့္ဇာတ္နိပါတ္ကိုမွလည္း မထုတ္ေဖၚရေသး၊ ဤအခါက တဖုႆ ဘလႅိက ညီေနာင္တို႔သည္ ဗုဒၶံသရဏံ ဂစၦာမိ၊ ဓမၼံသရဏံ ဂစၦာမိ ဆိုေသာ ေဒြး၀ါစိက သရဏဂံုကိုသာလွ်င္ ခံယူရေလသည္ဟု ဗုဒၶ၀င္ အဌကထာက်မ္းတြင္ျပဆိုထားေလသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ၎ဆံေတာ္ကို ဌာပနာ စည္းစဥ္အခါက ဌာပနာတိုက္ထဲသို႕ လက်ၤာရံ၊ လက္၀ဲရံမွစ၍ အသီမိရွစ္က်ိပ္ရဟနၱာတို႕၏ အရုပ္ကို သြန္းလုပ္၍ ဌာပနာသည္ဟု သမိုင္းစာတြင္ ျပဆိုျခင္းမ်ားတို႔သည္ ၎သမိုင္းစာတြင္ ေရးသည့္အတိုင္း မမွန္ေၾကာင္းကို သက္ေသခံျပထားေသာေၾကာင့္ ရွင္းလင္းစြာသိျမင္ရေလသည္။ အကယ္၍ ရွင္ေတာ္ေဂါတမရွိစဥ္အခါက တဖုႆ၊ ဘလႅိကတို႔အား ဆံေတာ္ကို ကိုးကြယ္ဘို႔ရာေပးသည္ဆိုေစဦးေတာ့၊ တဖုႆ၊ ဘလႅိကတို႔ ေစတီတည္သည္ဆိုေစဦးေတာ့ ဤျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ မဟုတ္ႏိုင္ရာျဖစ္သတည္း။ ဤကား ေရႊတိဂံုေစတီ၏ သမိုင္းအေၾကာင္းအရာတို႔ကို စစ္ေဆး၍ျပလိုက္ျခင္းပင္ျဖစ္သတည္း။
Like · 
  • ပ်ားရည္ျမစ္နေဘးက အလြမ္းမင္းသမီးေလး Ko Milliom Maw ကအ၇မ္းေတာ္္တဲ့ အထဲမွာပါတယ္ ကိုယ့္ဘာသာ မဟုတ္တဲ့ဘာသာ ကို အတြင္းက်က်ေလ့လာတာ ရိုးရိုးဘာသာ ဝင္ေတြကို ေရြတိဂုံ အေျကာင္းေမး၇င္ တိတိက်က်ေျဖနိုင္မဲ့သူရွားတယ္
  • Million Mawမင္းသမီးေလးအရမ္းမခ်ီးမြမး္နဲ႔ကိုယ္ေတာ္တာမဟုတ္ဘူး..သူမ်ားေရးတာကိုကူးခ်ျပထားတာေလ..အရွင္နႏၵဆိုတဲ့ဘုန္းၾကီးကေနခရစ္ယာန္ျဖစ္လာသူတစ္ဦးေရးထားတာ.ဟီဟီ..ကိုယ့္ကျဖတ္ညွပ္ကပ္..
  • ပ်ားရည္ျမစ္နေဘးက အလြမ္းမင္းသမီးေလး က်ြန္မမသိတာေတြလည္း သိလိုက္၇ျပီ
  • Million Mawေက်က္ာကြင္းအေရးေတာ္ပံုအေၾကာင္းဟတဲ့သူေတြကိုၾကိဳတင္သတိေပးထားတာမလိုက္နာတဲ့အတြက္..ဒီဟာေတြကိုတင္ေပးရျခင္းျဖစ္တယ္..သူတို႔ကိုသတိေပးထားတာလိုက္နာရင္ဒါေတြဒီေပၚမွာထြက္ေပၚလာမွာမဟုတ္ဘူး..အခုေတာ့ကိုယ့္ဟာကိုယ္သာဖက္ျပီး..မွားမွန္ဆံုးျဖတ္ႏိုင္တဲ့အစြမ္းရွိရင္ဆံုးျဖတ္ၾကေပေတာ့..ေနာက္ပို႔ေတြလာဦးမည္..ရွင္ဥကၠဌတပည့္ေလးေတြအတြက္..
  • Theinthan Zaw ဒါနဲ ့တစ္ခုေလာက္ေမးပါရေစ..။ကုန္သည္ညီေနာင္ၿပန္လါတာကိုဥကၠလါပမင္းနဲ ့ဗို္ေၿခတစ္ေထာင္ကယခုဗိုလ္တစ္ေထာင္ဆိပ္ကမ္းကေစာင္ ့ၾကိဳတယ္ဆိုတာဖတ္ဘူးပါတယ္..။ဒါလွည္းငါးရာနဲ ့ကုန္ကူးတာေအာက္လမ္းကသြားတာမဟုတ္ဘူးလို ့ယူဆလို ့မရဘူးလါး..။ေလွေတြနဲ ့သြားမယ္..ဟုိက်မွလွည္းနဲ ့ကုန္ေတြကိုေၿပာင္းမယ္..။လွည္းေတြနဲ ့လွည္ ့လည္ေရာင္းခ်မယ္ေပါ ့..။ဒါကိုေရာထည္ ့စဥ္းစားၿပီးေ၀ဖန္ထါးတာလါး..။သိခ်င္ပါတယ္..ခင္ဗ်ာ..။
  • Theinthan Zaw ၿပီးေတာ ့ရွိၿပီးသမိုင္းကမွန္သည္..မမွန္သည္ကိုထိုေစတီဧ။္သမိုင္းေၾကာင္းအမွန္ႏွင္ ့ရွင္းၿပသင္ ့ပါသည္..။ထိုေစတီဘယ္လိုေပၚေပါက္လါပါသလဲ..။သို ့မွသာမူရင္းသမိုင္းကိုေဖ်ာက္တာသင္ ့ေတာ္ပါမည္..။
  • Theinthan Zaw ဆံေတာ္တစ္ဆုပ္နဲ ့ဆံေတာ္ရွစ္ေခ်ာင္းအရည္အတြက္ကြာၿခားေၾကာင္းကိုလည္းသိခ်င္ပါသည္..။ဆံေတာ္တစ္ဆုပ္တြင္ဘယ္ႏွစ္ေခ်ာင္းပါ၀င္သည္သိလိုပါသည္..။
  • Han Q Zin Ko Milliom Maw ကအ၇မ္းေတာ္္တဲ့ အထဲမွာပါတယ္ ကိုယ့္ဘာသာ မဟုတ္တဲ့ဘာသာ ကို အတြင္းက်က်ေလ့လာတာ ရိုးရိုးဘာသာ ဝင္ေတြကို ေရြတိဂုံ အေျကာင္းေမး၇င္ တိတိက်က်ေျဖနိုင္မဲ့သူရွားတယ္ >>>>> မေနာ္က ဘာမွ မစူးစမ္းမဆင္ျခင္ဘဲနဲ႔ ဇြတ္အထင္ၾကီးလုိက္တာပဲ။ ကို Million Maw ကေတာ႔ မဟုတ္တာကို မဟုတ္ဘူးလုိ႔ ဝန္ခံသြားတဲ႔အတြက္ ေလးစားပါတယ္။ 

    က်ေနာ္ဆုိရင္ ဒီ Post ကုိ စဖတ္ဖတ္ခ်င္းမွာတင္ ကုိ Million Maw သူ႔အာေဘာ္နဲ႔ ေရးတာ မဟုတ္ဘူးဆိုတာ စာအေရးအသား ပါဠိစကားလံုး ရုိက္ပံုေတြ ၾကည္႔ယံုနဲ႔ သိၿပီးသားပါ။ ကုိယ္႔ဖတ္လုိက္ရတဲ႔ အျခားဘာသာရဲ႕မေကာင္းေၾကာင္းကို ဟုတ္မဟုတ္ ေဆြးေႏြးခ်င္တဲ႔စိတ္ရွိတာ ေကာင္းပါတယ္။

    က်ေနာ္အရင္က ေရႊတိဂံုဘုရားရဲ႕သမိုင္းေၾကာင္းကို စာအုပ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ဖတ္ခဲ႔ဖူးပါတယ္။ အရွင္နႏၵ ေထာက္ျပထားတဲ႔အခ်က္အခ်ဳိ႕ မပါဘူး။ သူသံသယျဖစ္ၿပီး မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူးလို႔ ေထာက္ျပထားတဲ႔အခ်က္ေတြကလည္း သူအေတြးနဲ႔သူေတာ႔ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးေပါ႔ဗ်ာ။ သူက မယံုၾကည္လုိ႔ပဲ ခရစ္ယာန္ထဲ ေျပာင္းသြားၿပီပဲ။ မယံုၾကည္တာကို မယံုၾကည္သလုိပဲ ေရးမွာေပါ႔ မဆန္းပါဘူး။ က်ေနာ္ ဒီ Post မွာမရွင္းျပဘူး။ ဒီမွာ ရွင္းျပရင္ ဒီကလူေတြပဲ သိမယ္။ အခ်ိန္ရရင္ Post တင္ေပးပါ႔မယ္။ ထံုစံအတုိင္း အကိုနဲ႔အစ္မကုိ Tag လုပ္မွာပါ။
  • ပ်ားရည္ျမစ္နေဘးက အလြမ္းမင္းသမီးေလး  အမထင္တဲ့အတိုင္းပါပဲ han တို့ဒီလိုေျပာမယ္ဆိုတာ ကိုယ့္ဘာသာကတျခားဘာသာကို ေျပာင္းသြား၇င္ အဲလိုပဲေျပာျကတယ္ မဆန္းပါဘူးဒါလဲ ေအာ္ ကိုယ့္ဘာသာကို ေျပာင္းလာ၇င္ေတာ့ ေျပာလိုက္ျကတာအေကာင္းေတြပဲ တျခားဘာသာကိုေျပာင္းသြားျပီဆို၇င္ေတာ့ အင္းအမကေတာ့ ဘာသာေျပာင္းတဲ့သူေတြကို စိတ္မဝင္စားပါဘူး ဘာသာတိုင္းမွာရွိေနလို့ပဲ
  • ပ်ားရည္ျမစ္နေဘးက အလြမ္းမင္းသမီးေလး han ေ၇အထင္ျကီးတာ မဟုတ္ဘူးေနာ မစူးစမ္းပဲနဲ့အထင္ျကီးတာဆိုပဲ အမကို သူတင္တဲ့ post ေတြကို မင္းျပန္ျကည့္လိုက္ပါ သူ့ရဲ့ေလ့လာမွူက မင္းကိုယ္တိုင္လည္းေျပာခဲ့တယ္ေနာ သာမန္မိရိုးဖလာဘာသာဝင္ တေယာက္ဟာ Milliom maw နဲ့ေတာ့ ေျပာလို့မရဘူးဆိုတာ
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ဘာသာေရးဆိုတာ သမိုင္းမွ မဟုတ္တာဗ်ာ

    သမိုင္းဆိုတာ သူလို ကိုယ္လို ၾကားဖူးနားဝ ေလွ်ာက္ေရးၾကတာပဲ


    ခရစ္ေတာ္ ေသပီး ျပန္ထတာ ဘာညာေပါ့

    အဲ သမိုင္းေတြ ျငင္းေနလို႔ က လွ်ာထြက္ရံုပဲ

    ျဖစ္သင့္တာ က သဘာဝ နဲ႔ ဘယ္ ဓမၼ က ကိုက္သလဲ ဆိုတာ ေလ့လာရင္ အေျဖက ရွင္းမွာပါ
    ေက်ာက္ကြင္း က အနာကို တုတ္နဲ႔ရိုက္တဲ့ စာအုပ္ပါ
    အဲစာအုပ္ က တရားဝင္ သမၼာက်မ္းစာကို ေဝဖန္တာပါ
    ဘုရားသမိုင္းဆိုတာ ပိဋကတ္သံုးပံု မဟုတ္တာ ခ်င့္ခ်ိန္ႏိုင္ပါေစ

    ေသခ်ာတာေတာ့ ခုခ်ိန္ထိ ပိဋကတ္ ၃ ပံုေလာက္ ျပည့္စံုတဲ႔ ေလာက အေၾကာင္း ရွင္းလင္းခ်က္ မရွိေသးဘူး
    ယုတၱိနဲ႔ရွင္းတာေျပာပါတယ္
    အိပ္ယာဝင္ပံုျပင္လိုရွင္းတာမပါ

    ေမာတယ္ ေနာက္မွဆက္ေျပာေတာ့မယ္
    May 5 at 1:25pm · Edited · Like · 3
  • Million Mawဟုတ္ကဲ့သမိုင္းဆိုတာသန္ရာရက္၍ပံုျပင္စိုတာမွန္ရာရက္တယ္ဆိုတာကိုဘဲၾကားဖူးပါတယ္..သူ႔လိုကိုယ့္လိုၾကားဖူးနားဝေလွ်ာက္ေရးတယ္ဆိုတာေတာ့အခုမွၾကားဖူးတယ္..ေသခ်ာစြာမွတ္ထားလိုက္ပါ့မယ္..အနာေပၚတုတ္က်တာထက္..ရွင္ဥကၠဌေျပာသမွ်ထဲက..ပိဋကတ္ထဲကရွိသမွ်စာေတြကဘုရားေဟာမဟုတ္ဘူးလို႔သင္လက္ခံပါသလား..ရွင္ဗုဒၶေဃာသနဲ႔တကြ..ဆရာေတာ္ေတြဟာအလိမ္အညာစာေတြေရးတယ္လိုစိုတာသင္လက္ခံသလား..ဒါဘဲအေျဖလို႔ခ်င္ပါတယ္...
  • ဘယ္သန္ ဘမွန္ က်ေနာ္လဲအဲလိုေတာ့ေတြးမိတာပဲ စာဆိုတာ လူကေရးခဲ့တာ ဘယ္စာ ဘယ္က်မ္းမွ တထစ္ခ် မ်က္စိမွိတ္ယံု ၾကည္လို့မရဘူး ဗုဒၶကလည္း အဲလိုေဟာခဲ့တာပဲ ဝါဝါျမင္တိုင္းေရႊမဟုတ္နိုင္ဘူး ေရႊစစ္မစစ္ သိရေအာင္ မီးဖုတ္ၾကည့္ မွတ္ေက်ာက္တိုက္ၾကည့္ ငရဲမီးစားၾကည့္ အဲဒါေတြခံနိုင္မွေရႊစစ္တယ္ အဲသလိုပဲ က်မ္းစာလာဆိုတိုင္း မွန္ျခင္မွမွန္မယ္ ...
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ရွင္ဥကၠဌ ျဖတ္သန္းခဲ႔တဲ႔ ကာလ တေလွ်ာက္လံုးမွာ ႏိုင္ငံေရးလွည့္ကြက္ တခ်ိဳ႕ရွိေသးတယ္ ဆိုတာ သိလား

    ဥပမာ ရဲေဘာ္မေသ ေသေသာ္ ငရဲမလား တို႔

    လူေသ လူျဖစ္ ဝါဒ တို႔

    အဲကိစၥေလး နည္းနည္း တီးေခါက္ၾကည့္ပါ 
    နားလည္ႏိုင္မယ္ ထင္ပါတယ္

    သမၼာက်မ္းစာ ကို အႀကိမ္ႀကိမ္ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲ ခဲ႔ရတာ ဘုရားသခင္ က စကား ကို တမ်ိဳးတည္း မေျပာတတ္လို႔လား ဒါဆို
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ပံုျပင္ ဆိုတာ မွန္ရာ ယက္တယ္ ဆိုလို႔

    စႏိုးဝိႈက္နဲ႔ လူပုေလး ၇ ေယာက္
    ...See More
  • Million Mawသန္ရာရပ္တယ္ဆိုတဲ့အဓိပၸါယ္ကိုနားမလယ္ေသးရင္ျပန္ေလ့လာပါ.သန္ရာရပ္တယ္ဆိုတဲ့စကားကယံုတန္းစကားကိုေျပာတယ္လို႔ထင္ရင္.မွားေနမယ္..အီစြတ္အေၾကာင္းကိုမေလ့လာမိေသးဘူးထင္တယ္..ျပန္ေလ့လာလိုက္ပါ..တက္လူ႔လား..ယံုတမ္းစကားေၾကာင့္ျဖစ္လာတဲ့လူလားလို႔..သမၼာက်မ္းစာကိုအၾကိမ္ၾကိမ္ေျပာင္းလဲတယ္ဆိုတဲအေၾကာင့္ေနာက္ပို႔မွာေဆြးေႏြးမွာျဖစ္ပါတယ္..ေက်ာက္ကြင္းတစ္အုပ္လံုးကိုေဆြးေႏြးသြားမွာပါ..မပူပါနဲ႔..ကၽြန္ေတာ္ေမးေနတာအခုထိ သိဒိၶဝင္ ဇီဝက မေျဖေသးဘူး..ေဝ့လည္ေျခာင္ပက္လုပ္ေနမဲ့အစား..ေမးတာကိုသာေျဖေပးလုိက္ပါ..ပိဋကတ္ပါအကုန္းလံုးသည္ဘုရားေဟာဟုတ္ပါသလားမဟုတ္ပါသလား..
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ပိဋကတ္ပါ တရားသား အားလံုး သည္ ျမတ္ဗုဒၶ ေဂါတမ ွရွင္ေတာ္ျမတ္ ဘုရား ၏ ႏႈတ္ထြက္စကား မ်ား ကို စုစည္းထားျခင္း ဆိုတာ မွန္ပါတယ္။

    ဘယ္သူျပဳစုပါသည္တို႔ ဘာတို႔ ညာတို႔ ေတာ့ မပါဘူးေပါ့
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက အလိမ္အညာ စာေတြ ဟုတ္မဟုတ္ ကေတာ့ ကိုယ္တိုင္က်င့္ႀကံေလ့လာၾကည့္လိုက္ပါ

    သိပါလိမ့္မယ္


    ဗုဒၶရဲ႕ လမ္းစဥ္ က ယံုၾကည္ျခင္း ဆိုတဲ႔ မ်က္စိမွိတ္အမွန္တရားထက္ လက္ခံျခင္းဆိုတဲ႔ ဆန္းစစ္ေဝဖန္တဲ႔ ဝိဘဇၨဝါဒ အေပၚ အေျခခံထားတာပါ။
  • ဘယ္သန္ ဘမွန္ နွစ္ေပါင္း၅၀၀ေလာက္က မွစာေပအေရးအသားေပၚလာတာဆိုေတာ့ အကုန္မွန္လို့လည္းမဟုတ္ အကုန္အမွာလို့လည္းမဟုတ္...
  • Million Mawအတိအက်မေျပာႏိုင္ေပါ့..ဟုတ္လား..ဒါဆိုပိုတိက်ေျပာႏိုင္ေအာင္လမ္းဖြင့္ေပးလိုက္မယ္..နိဗၺာန္ေရာက္ဖို႔အတြက္တစ္ခုတည္ေသာအက်င့္ဟာဝိပသနာအက်င့္ျဖစ္တယ္ဆိုတာကိုသင္ယံုပါသလား..
  • Million Maw ႏွစ္ေပါငး္၅၀၀ေလာက္ဆိုတာ..bc 500 ကိုေျပာတာလား..Ad 500 ကိုေျပာတာလား..
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ဟုတ္ကဲ႔ နိဗၺာန္ေရာက္ဖို႔ တခုတည္းေသာ အက်င့္ဟာ မဂၢင္ ၈ ပါး ျခံရံတဲ႔ ဝိပႆနာ အက်င့္ ျဖစ္ပါတယ္
  • Million Maw ယံုပါသလား..ဗုဒၶကအဲ့လိုေျပာခဲ့တယ္..သင္ယံုပါသလား..
  • Million Maw အဲ့ဒီအက်င့္ကတကယ္ပဲနိဗၺာန္ကိုေရာက္ေစမယ္ဆိုတာလဲသင္ယံုပါသလား
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက က်င့္ႀကံေနဆဲျဖစ္တဲ႔ အျပင္ မွန္ကန္တယ္လို႔ ခံစားရပီး လက္ခံထိုက္တယ္ လို႔ လက္ခံထားပါတယ္
  • Million Mawလက္ခံထားတယ္ဆိုတာ..ယံုလို႔မဟုတ္ဘူး..ယံုရေအာင္လည္းဘယ္သူမွနိဗၺာန္ေရာက္တယ္ဆိုတာမသိရေသးဘူး..ေရာက္မွဘဲယံုမယ္..အဲလိုေတာ့မဟုတ္ေလာ္ပါဘူးေနာ္..ဟဲဟဲ
  • Million Mawဒါဆိုပိဋကတ္က်မ္းဟာ..အကုန္ဘုရားေဟာမဟုတ္ဘာဆိုတာကိုယံုပါသလား..လက္ခံပါသလား..
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက နိဗၺာန္ ကို ရွင္းျပရင္ နားလည္ဖို႔ ခက္ခဲတယ္ 
    ကြ်န္ေတာ္ လဲ သိသာေအာင္ မေျပာတတ္ဖူး
    သိပီး ရသြားတဲ႔ ရေနပီး မေသေသးတဲ႔ လူေတြ အမ်ားႀကီးပါ
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ေျဖပီးပါပီ
  • Htay Naing မွန္ကန္တယ္လို့ ဘယ္လိုခံစားရတယ္ဆိုတာ သိလိုပါတယ္။
  • Million Mawယံုပါသလားလို႔ေမးတာကိုသာေျဖေပးတာပါ..လက္ခံပါသလားလို႔ေမးတာကိုေျဖးေပးေစခ်င္ပါတယ္..
  • Million Maw ဟုတ္ကဲ့ကိHtay Naing ေမးတာေလးကိုလည္းေျဖေပးေစခ်င္ပါတယ္..
  • Htay Naing ရွင္းျပဘို့ခက္ခဲေသာ္လည္း မိမိကိုယ္တိုင္ေတာ့ နားလည္ေနတယ္လိုိ့ဆိုလိုတာပါလား
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ငရုတ္သီး မစားဖူးတဲ႔ လူကို စပ္တယ္ဆိုတဲ႔ အရသာ ေျပာမျပတတ္ပါဘူး ကိုေဌးႏိုင္
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ပိဋကတ္ပါ တရားသား အားလံုး သည္ ျမတ္ဗုဒၶ ေဂါတမ ွရွင္ေတာ္ျမတ္ ဘုရား ၏ ႏႈတ္ထြက္စကား မ်ား ကို စုစည္းထားျခင္း ဆိုတာ မွန္ပါတယ္။

    ဘယ္သူျပဳစုပါသည္တို႔ ဘာတို႔ ညာတို႔ ေတာ့ မပါဘူးေပါ့
  • Million Mawကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ေျပာျပတတ္တယ္..ကုလားေအာသီးဆို..မင္းမ်က္ရည္ေတာက္ကနဲ႔ၾကမယ္..ငရုပ္သီးဆိုမ်က္ရည္ဝဲမယ္..မင္းမစားဖူးေသးတဲ့သူဆိုေတာ့
  • Million Mawမွန္ပါတယ္ဆုိေတာ့..ယံုတယ္ေပါ့လက္ခံတယ္ေပါ့..ဒီလိုသက္မွတ္လို႔ရမလား..အစြန္းလြတ္လုပ္လို႔ရသလိုအစြန္းလြတ္စကားေတြေၾကာင့္ေမးတာပါ..
  • Htay Naing အဲလိုေျပာျကတာနည္းပါတယ္ ကုန္းေျမအေျကာင္းကို ေရထဲက ငါးကို လိပ္ကရွင္းျပတာနဲ့ဥပမာေပးပါတယ္၊ အဲဒီဥပမာက ဘာသာအေတာ္မ ်ားမ်ားနဲ့လဲကိုက္ပါတယ္ ဘယ္ဘာသာကယူသံုးသံုး အစဥ္ေျပပါတယ္။
  • Million Mawကဲ့ပါ..ကၽြန္ေတာ္အိပ္ရာဝင္လိုက္အံုးမယ္..ေနာက္ေန႔ၾကထပ္ေဆြးေႏြးၾကတာေပါ့..အစြန္းလြတ္ေတြသိပ္မလုပ္ပါနဲ႔အစြန္းေရာက္သြားျပီးအဓမၼဝါဒီဘဝေရာက္ကုန္မွာဆိုးတယ္..ဗ်
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက အစြန္းေရာက္တာ ကြ်န္ေတာ္ မဟုတ္ပါ
  • Million Mawအစြန္းေတာ့မေရာက္ေသးပါဘူး..အစြန္းေရာက္ရွင္ဥကၠထေတာ့အားေပးတယ္ေပါ့
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ငရုတ္သီးရဲ႕ စပ္တယ္ဆိုတဲ႔ သေဘာကို မေျပာျပတတ္ဖူး

    ေရခဲေဒသကို သြားလို႔ နယ္စပ္ေရာက္ရင္ စိမ့္လာတယ္

    အတြင္း မွာ ဘယ္ေလာက္ေအးတယ္ဆိုတာ အစပ္ကေန အတိအက် မသိႏိုင္ဘူး
    အဲလိုေလး ခံစားဖူးပါတယ္
    ကြ်န္ေတာ္ နယ္စပ္ရဲ႕ နယ္စပ္နား ကို ေရာက္ဖူးခဲ႔ပါတယ္
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ယံုတယ္ဆိုတဲ႕ စကားလိုခ်င္ေနတာလား
  • Million Mawကၽြန္ေတာ္ကေတာ့အေအးခဲလုပ္ျပီးထားေပမဲ့အစပ္အရသာကမေျပာက္သြားတာေတြ႕ရတယ္..ဗ်..ေတာင္ေအာက္ကျမင္းခြာရြက္ထက္..ေတာင္ေပၚျမင္းခြာရြက္ကပိုခါးေနတယ္..ယံုတယ္ဆိုတဲ့စကားနဲ႔လက္ခံတယ္ဆိုတဲ့စကား..မွန္ပါတယ္ဆိုတဲ့စကား..ကဘယ္လိုနည္းဆပ္လည္းသိခ်င္ေနလို႔ပါ..ေျပာျပပါလား..မတူတဲ့အေၾကာင္းေလး..
  • Million Maw ေနာက္ေန႔မွျပန္ဖက္လို႔ရေအာင္လို႔ေပါ့ဗ်ာ
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ယံုတယ္ဆိုတာ က အေဖ က သားကို ေျပာတယ္
    သားေရ မင္းအဖိုးရဲ႕ ၂၃၀ ဆက္ေျမာက္ အဖိုး က က်န္စစ္သား နဲ႔ အမ်ိဳး ၂၀၀ ဝမ္းကြဲေတာ္တယ္
    အေဖ မ်ိဳးရိုးဇယား ေတာ့ မရွိေတာ့ဘူး

    ဒါ ေရွး အမ်ိဳးဆက္ ၁၀၀ က ေရးခဲ့တဲ႔ စာဆိုေတာ့ ယံုလိုက္ရတယ္
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက အဲဒါ ယံုတာေပါ့
  • Million Mawက်န္စစ္သားဆိုတာလားဟူေတာင္ေပၚသားက်ာစစ္သည္ဆိုတာကိုသင္သိပါသလား
  • Million Maw ဟဟကဲ့ပါဗ်ာအိပ္ေတာ့မယ္..
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက လက္ခံတာက်ေတာ့ ဒီလို
    ေရမွာ Hydrogen ၂ လံုး
    Oxgen ၁ လံုးပါတယ္
    ...See More
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက မွန္ပါတယ္ ဆိုတာက သားေရ မင္း အဘိုး ၄ ဆက္ေျမာက္ က နာမည္ ဘယ္လို ဘယ္တုန္း က ေသတာ
    ဘယ္ပံု ဆိုတာက အတိအက် သိႏိုင္ေသးတယ္
    ျမင္ပဲ မျမင္ႏိုင္ေတာ့တာ

    အဲဒါ က မွန္တာ
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက အခ်ဳပ္ေျပာရရင္ 
    ယံုတာက မထူးဇာတ္ခင္း လက္ခံလိုက္တာ
    လက္ခံတာ က မွန္ေၾကာင္းသိလို႔ ခံယူလိုက္တာ

    မွန္ပါတယ္ ဆိုတာ က သက္ေသျပဖို႔ ခက္ေပမဲ႔ ဟုတ္ပါတယ္ လို႔ ယံုၾကည္ေလာက္တဲ႔ အေၾကာင္းရွိလို႔ မွန္ပါတယ္ လို႔ ေျပာတာ အဲလိုကြာပါတယ္
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ဥပမာ ျပတာပါ 
    က်န္စစ္သား အေၾကာင္း မျငင္းေသးပါ
  • Aung Thu အဓိကအားျဖင့္တေနရာမွတေနရာသို႔ကူးေျပာင္းပီဆိုရင္ က်န္ခဲ့တဲ့တေနရာကအရာကို အမွန္ေျပာဖို႔ သို႔မဟုတ္ကိုလက္႐ွိေနတဲ့ေနရာကို ရပ္တည္ႏိုင္ဖို႔ အလိမ္အညာက ၅၀%ေလာက္ေျပာၾကတယ္ ဒါေတြကလက္႐ွိကာလထိျဖစ္ပ်က္ေနတာပါပဲ
  • Million Mawေက်ာင္းသားဘဝဆရာဆရာမသင္သမွ်မွန္လားမွားလားေမးခ်င္းမရွိဘဲ..သင္သမွ်အမွန္တ၇ားအေနနဲ႔ယံုၾကည္လက္ခံခဲ့တယ္..ဒီလိုယံုၾကည္လက္ခံဖို႔..ေခတ္အဆက္ဆက္အမိအဖိေတြကိုယ္တိုင္ကေက်ာင္းတတ္က်င့္သံုးခဲ့ၾကတယ္..ဆရာဆရမေတြသင္တာကိုမယံုၾကည္ခဲ့ေသာ္..ေက်ာင္းတတ္ျဖစ္မွာမဟုတ္ဘူး..ဆရာဆရာမကိုယံုၾကည္လက္ခံဖို႔ဘာအက်င့္နဲ႔မွေက်ာင္းသားေတြစမ္းသပ္မႈမျပဳခဲ့ၾကဘူး..ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ဆရာဆရာမသင္တာကိုအမွန္ျဖစ္နဲ႔ယံုၾကည္ျပီးသင္သမွ်ကိုၾကိဳးစာလိုက္နာသင္ယူျခင္းျဖင့္..ယံုၾကည္ျခင္းအက်င့္ကိုေက်ာင္းသားေတြျပခဲ့ၾကတယ္..ယံုၾကည္ျခင္းနဲ႔အက်င့္ဆိုတာတြဲေနတယ္..ဆရာမသင္တာကိုမွန္တယ္လို႔လက္ခံယံုၾကည္ျခင္းက..ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ေက်ာင္းျပီးေအာင္ေနႏိုင္ခဲတာဘဲ.....ဒီသံုးမ်ိဳးဟာ..တြဲေနတဲ့အရာေတြျဖစ္တယ္..
  • Aung Thu လူတေယာက္ရဲ႕ပင္ကိုဉာဏ္ကလည္းေကာင္းဖို႔လိုေသးတယ္ေနာ္ ဘယ္ေလာက္ပင္သင္ေနေသာ္လည္းမေအာင္တဲ့သူေတြအမ်ားႀကီးပါ တခ်ို့ဆရာမေတြမွာလည္းလိုအပ္ခ်က္ေတြ႐ွိေနတာပဲေလ
  • Million Mawမပုၾကြယ္နဲ႔ခရုငယ္..ၾကည္ေပြအတတ္ေပါက္ျပီ....လံုးလဝီရိယ..ဇြဲ.မိတ္ေဆြသံုးဦးအမွီသဟယ္ျပဳၾက..ေက်ာင္းသားအတန္းမေအာင္လည္းဆရာဆရာမအေပၚမွာယံုၾကည္မႈမပ်က္ပါဘူး..
  • Aung Thu မွားတယ္မွန္တယ္တကယ္မေမးခဲ့ဖူးဘူးလား မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး ကိုယ္မ႐ွင္းတာမသိတာ ႐ွိရင္ ထေမးတတ္ၾကပါတယ္ ေစတန္ကိုေတာ့ဆရာမတင္မိေစနဲ႔ေပါ့ဗ်ာ
  • သိဒၶိဝင္ ဇီဝက ေက်ာင္းဆိုတာ စမ္းသပ္ခ်က္ေတြ နဲ႔ စမ္းသပ္ပီးသား ကိစၥ ရပ္ေတြ
    လက္ေတြ႕ ခုစမ္း ခုသိရတဲ႔ သက္ေသျပခ်က္ေတြ ကို အမ်ားဆံုးသင္တယ္
    ဆရာေတြ ကို ယံုၾကည္ကိုးစားလြန္းတဲ႔ စနစ္မေအာင္ျမင္လို႔ Student Center စနစ္ က်င့္သံုးလာတယ္

    ဆရာေတြ သင္တာ ေဖာက္ထြက္ႏိုင္တဲ႔ လူေတြ လူေတာ္ျဖစ္လာတယ္
    သာမန္လူကေတာ့ သာမန္ပဲေတြးပီး သာမန္ပဲ ျဖစ္လာမွာပါ
    18 hours ago · Like · 1

No comments:

Post a Comment

စိတ္ထဲယံုၾကည္စြဲထင္သည့္အတိုင္းလြတ္လပ္စြာမွတ္ခ်က္ေပးႏိုင္သည္
မည္သည့္မွတ္ခ်က္ကိုမွ်..ေကာင္းသည္ဆိုးသည္ခြဲျခားကာ
မွတ္ခ်က္မ်ားကိုပယ္ဖ်က္ျခင္းမလုပ္ပါ

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews